Проблема перевезення холодильника Львів хоч раз постає практично перед кожною людиною. Чи купуєте ви нову техніку, збираєтеся відвезти стару на дачу або переїжджаєте в новий будинок, але рано чи пізно виникає питання: як перевозити холодильник? Адже за зовнішністю великої важкої шафи ховається чутливий і ніжний пристрій, часто вже не готовий до реалій наших доріг.

Чутлива до поштовхів, перепадів температур, ударів охолоджувальна система може вийти з ладу при неправильній доставці. Є вимоги щодо розміщення одиниць в машині, швидкісного режиму та положення. Щоб не ризикувати, не витрачати гроші на ремонт, краще замовити перевезення холодильника на автомобілі в логістичній компанії.

Правила перевезення холодильника

І ось настає головний момент — перевезення холодильника Львів. Відразу ж виникає наріжне питання транспортування: як? Напевно, можна розмістити його на даху або, якщо дозволяє кузов і складаються задні сидіння, в багажнику. Але чи можна перевезти холодильник в горизонтальному положенні? Чи не зашкодить це йому? Перше, до чого необхідно звернутися за роз’ясненнями — це специфікація. Виробник, як правило, вказує вимоги до транспортування. І якщо на наше запитання там дають категоричну відповідь «ні», то варто задуматися про пошук підходящої машини або використанні причепа.

Якщо горизонтальне перевезення холодильника виробником не заборонене, то це ще не означає, що його можна просто покласти і поїхати. Необхідно усвідомлювати, що такий стан в будь-якому випадку гірше і небезпечніше вертикального. Для того щоб мінімізувати цю небезпеку і привезти холодильник в нове місце в тому ж стані, в якому його забрали зі старого, потрібно дотримати кілька правил.

По-перше, перевезення повинно здійснюватися на шарі пом’якшуючого матеріалу. Підійде картон, стара ковдра, пінопласт — все, що здатне згладити вплив нерівностей дороги.

По-друге, перевозити його треба на боці, причому дверні петлі повинні бути зверху, щоб двері не відчинялися в дорозі. Категорично не можна класти холодильник на лицьову сторону. Часто на ній розташовані чутливі елементи управління, абсолютно не розраховані на таке навантаження. Не розраховані на неї і дверцята — їх пошкодження може порушити герметичність холодильника, і він буде втрачати холод, що в свою чергу нагрузить компресор і скоротить термін його служби. А також збільшить рахунки за електрику.

По-третє, як і в будь-якому іншому варіанті перевезення, холодильник повинен бути міцно зафіксований.

Якщо заводська документація загубилася, керуйтеся правилами перевезення холодильника:

  • Положення для зниження ризиків поломок — вертикальне.
  • Не рекомендоване переміщення — лежачи, але за умови, що трубки з компресора, по яких циркулює фреон, спрямовані строго вгору.
  • Навантаження і розвантаження — неприпустимо брати техніку за ручки, дверцята, високий ризик відірвати деталі.
  • Компресор — щільна фіксація спеціальними болтами, підручними пристосуваннями.
  • Знімні комплектуючі — якщо перевозиться холодильник в лежачому положенні, вертикальному попередньо демонтуйте елементи, упакуйте, транспортуйте окремо. Немає можливості зняти — треба зафіксувати всередині агрегату, ізолювати один від одного.
  • Фіксація в кузові — логістичні компанії мають спеціальні фіксуючі системи. Це гарантія збереження техніки в дорозі. При самостійному переїзді потрібно придбати кріпильні ремені, зробити обрешітку, спеціальні піддони.
  • Як правильно транспортують холодильники — неприпустима висока швидкість різке гальмування, ривки, поїздка по неякісній трасі.

Головне завдання при переїзді — не допустити падінь агрегату, виникнення сильної вібрації, впливу низьких або високих температур.

У деяких магазинів існує наступна практика: якщо ви забираєте холодильник самовивозом, вони уточнюють, в якому становищі ви будете його переміщати, і роблять відповідну позначку. І якщо після такої доставки холодильник не буде працювати, вам буде складніше довести, що причиною тому був заводський брак.

Чи можна перевезти холодильник з меншими труднощами і ризиками? Тільки вертикально. Якщо у вас немає підходящої машини або причепа, то має сенс скористатися послугами транспортної компанії або, якщо мова йде про нову техніку, службою доставки магазину.

Як підготувати холодильник до перевезення

Перед перевезенням холодильника Львів в горизонтальному положенні, а також у вертикальному агрегат потрібно підготувати:

  • Розморожування та просушка — краще зробити це за добу до переїзду, щоб вологи не було ні на поверхнях, ні на деталях в робочих системах.
  • Демонтаж конструктивних деталей — прибрати полиці, ящики, скляні перегородки. Упакувати їх окремо, обернути папером, плівкою, зафіксувати скотчем.
  • Компресор — знадобляться заводські фіксуючі болти, які забезпечать нерухомість мотору. Якщо їх немає, підійде картон, монтажна піна.
  • Дверцята — щільно закрити, перетягнути мотузкою, монтажним скотчем, кріпильними ременями.
  • Упаковка — при перевезенні холодильника лежачи на боці, у вертикальному положенні виникає ризик пошкодження корпусу. Тому варто ретельно упакувати техніку. Підійде заводська упаковка, обгортання щільним папером, повітряно-бульбашкової плівкою, м’якою тканиною.

Підготовлений холодильник краще переміщати на спеціальному навантажувальному візку, для спуску з високого поверху доведеться найняти не менше 2 вантажників. Під час переміщення техніку неприпустимо кидати, ударяти про ступені, сильно розгойдувати.

Як правильно перевезти холодильник після покупки

Зручний варіант — послуга доставки від продавця. Співробітники переміщують агрегат строго у вертикальному положенні. Багато виробників, які дають гарантію на товар, відмовлять в обслуговуванні, якщо не дотримано правило переміщення.

Інший варіант — послуги логіста, це гарантія:

  • Надання автомобіля з високими бортами, щоб не перевіряти, чи можна перевозити холодильник лежачи. До борту спеціальними ременями кріплять агрегат.
  • Якісної упаковки — перевізник відповідає за збереження заводської упаковки, яка захищає техніку від ударів. Додатковий захист — короб з пінопласту. Агрегат поміщають в плівку, яка потрібна для фіксації дверцят. Є розпірки і фіксатори для компресора.
  • Дбайливе навантаження, розвантаження — логісти використовують спеціальні підйомні ліфти.
  • Надійної фіксації в кузові — система кріплень.

Новий холодильник після доставки не можна включати 3-4 години, краще починати експлуатацію через добу. Заводську упаковку рекомендується зберегти, вона знадобиться при переїзді, не потрібно буде купувати пінопласт, папір, плівку.

Перевезення холодильника в горизонтальному положенні і на боці

Як знизити ризики, на якому боці перевозити холодильник — важливі питання, інакше без дорогого ремонту не обійтися. Переміщати техніку лежачи небажано. Але якщо авто з низькими бортами, доведеться ризикувати.

Що потрібно зробити перед перевезенням холодильника Львів:

  • З’ясувати, з якої трубки фреон виходить з мотора, акуратно обстежити трубки, які виведені з мотора при включеному холодильнику. Якщо вона тепла, гаряча — головний елемент, який потрібно правильно розмістити.
  • Розташувати техніку на боці так, щоб нагнітальна трубка, яку знайшли, розташовувалася вгорі — гарантія, що при включенні після переміщення масло з компресора стече в поворотну частину контуру, система охолодження буде працювати без збоїв.

Якщо в моделі кілька трубок з одного боку компресора, шукати нагнітальну не потрібно. Техніку укласти на бік, щоб всі трубки прагнули вгору.

Яке положення перевезення холодильника Львів вибрати вирішує власник або логіст. Лежачи на одному з боків, доставка агрегатів допустима. Переміщення на задній стінці всіх моделей категорично заборонено. Ймовірність продавлювання теплоізоляції агрегату власною вагою практично гарантована. Може відбутися обрив трубок, масло і фреон будуть неправильно розподілені в системі. Рухливі деталі, компресор будуть беззахисні перед вібраціями, різкими поштовхами.

Не можна розміщувати техніку в кузові на дверцятах. Вона зламається, порушиться герметичність замикаючої системи. Масло і фреон можуть змішатися, холодильник перестане працювати.

Через який час після перевезення можна включити холодильник

Відразу після доставки техніку не можна включати. Агрегат, який переніс вібрації, нахили понад 40 градусів, знаходився в положенні на боці, схильний до швидкого виходу з ладу із-за:

  • Різкого стрибка температури — актуально взимку, коли техніка зазнала впливу морозу.
  • Масло неправильно розподілилося по системі — потрібно 3-4 години, щоб рідина стекла назад в компресор.
  • Загусло масло — доставка взимку. Потрібно почекати від 2 до 12 годин, поки воно повернеться в початковий стан. Інакше мотор буде відчувати підвищене навантаження, може вийти з ладу.
  • З’явився конденсат на внутрішніх деталях — з-за різниці температур. Потрібно не менше доби, щоб він повністю випарувався.
  • Збовтаний холодоагент — не включати техніку до рівномірного розподілу по системі. Включення холодильника після транспортування допустимо не раніше, ніж через 10 годин

Агрегат знову готовий до роботи через 5-24 години після доставки. Інформація міститься в інструкції.

Які несправності можуть виникнути при неправильному транспортуванні холодильника

Відмова від послуги досвідченого логіста не може заощадити гроші, а привести до витрат. Ремонт буде дорогим, тривати довго, і це при наявності деталей, які не потрібно замовляти в іншій країні, місті. Неправильне транспортування, навантаження, відсутність щільної фіксації в кузові погрожують виходом агрегату з ладу:

  • витік холодоагенту з-за неправильного положення;
  • розрив трубки, поява в них тріщин, вихід з ладу пружини мотора з-за незакріплених рухомих деталей;
  • поява сильного шуму, сколів на корпусі, проблеми з включенням, перегрів — холодильник впав у дорозі;
  • змішання робочих рідин, збовтування — висока швидкість перевезення.

Недбале ставлення до доставки чутливої техніки загрожує поломками.

Як зрозуміти, що сталося:

  • Агрегат включився, мотор працює, але техніка не охолоджує — явище може бути тимчасовим-засильно загустіло масло. Необхідно вимкнути агрегат, почекати кілька годин. Якщо масло потрапило в охолоджуючий контур або його дуже мало — аналогічне рішення, але потрібно відключити на 2-4 доби.При включенні горить лампочка, але не працює компресор — заклинило мотор через в’зкого масла, його мало, воно повністю або частково витекло, відсутній фреон.
  • Відірвалася пружина в компресорі, розірваний контакт — доведеться повністю міняти мотор.
  • Компресор функціонує, але не охолоджує — швидше за все, пошкоджені трубки системи, фреон витік. Ознаки поломки: агрегат включається, але швидко вимикається, сигналізує про перегрів всередині агрегату.  У таких випадках потрібен професійний ремонт.

Перевезення чутливої ​​техніки — складне завдання для власника.  Якщо проігнорувати хоч одне правило, покласти холодильник на бік, належить ремонт або заміна агрегату.  Не експериментуйте, звертайтеся до логіста, який передбачає всі ризики, доставляє техніку на автомобілях з високими бортами, системами надійного кріплення.  Послуга набагато дешевше, ніж покупка нового холодильника.

Підводимо підсумки

Якщо підвести все сказане вище, то можна резюмувати наступні моменти щодо питання про правильне транспортування холодильника.

  • правильним положенням для транспортування агрегату зчитується вертикальне положення, але, якщо перевозите в лежачому — трубки з фреоном повинні «дивитися» вгору.
  • при навантаженні / розвантаженні і перевезенні — не варто брати агрегат за дверцята, інакше вони відірвуться.
  • всі деталі і елементи, особливо компресор агрегату холодильника при транспортуванні — надійно фіксують.
  • при перевезенні холодильника — його також варто надійно фіксувати в машині, щоб уникнути пошкоджень в процесі руху, різко не повертати натомість авто, щоб не пошкодити його.

І пам’ятайте! Відразу після транспортування — не варто включати його в роботу, дайте йому постояти як мінімум 4 години, а краще добу. Тільки після включайте в розетку.