Переїзд офісу у Львові, зараз, більш затребуваний ніж будь-який інший вид вантажоперевезення. Але в разі офісного «переселення» завдання ускладнюється: потрібно не тільки продумати порядок винесення-внесення меблів, а й гарантувати збереження дорогої техніки і недоторканність документів. Тому вантажоперевезення у Львові, як і в будь-якому іншому місті, краще почати з залучення надійного перевізника, що гарантує збереження офісного майна.
Звичайно, розпланувати і здійснити офісний переїзд у Львові можна власними силами: упакувати документи і канцтовари в надійні коробки, запросити вантажників і найняти вантажне таксі. Але тільки подібна економія може вилитися неприємним сюрпризом: навряд чи вантажники, які отримують погодинну оплату, будуть занадто сильно переживати про збереження техніки або цінних паперів. Так що не дивуйтеся, якщо не дорахується двох-трьох коробок або знайдете на новому місці тлінні останки свого улюбленого монітора.
Для багатьох людей офісний переїзд завжди асоціювався з головним болем і купою проблем, вони бачать його як хаос з купою паперів, папок, офісної техніки та меблів. Але сьогодні цілком можливо справити новосілля дуже швидко і безболісно. Для цього потрібно всього лише підняти телефонну трубку і замовити послуги професіоналів і автотранспорт в компанії, діяльність якої полягає в організації переїздів і вантажоперевезень.
Щоб захід з вантажоперевезення Вашого офісу був організований максимально правильно, краще якщо фахівець компанії попередньо виїде на місце для того, щоб оцінити обсяг і умови майбутніх робіт. Це дозволить представникам компанії повідомити Вам точну вартість переїзду, а також дозволить уникнути будь-яких затримок, пов’язаних з виконанням замовлення.
Для офісного переїзду у Львові, як і для будь-якого іншого виду перевезень, характерна своя специфіка транспортування. Переїзд офісу вимагає особливо ретельного планування і організації, виконання робіт в найбільш короткі терміни, а також обліку найменших деталей. Перш за все, ці особливості пов’язані з тим, що персонал офісу повинен виконувати свою роботу своєчасного, тому переїзд офісу у Львові на ефективність роботи його співробітників вплинути ніяк не повинен.
Цілком логічно, що більшість керівників офісів воліють довірити організацію переїзду офісу професіоналам, які маючи за плечима значний досвід роботи в даній області, впораються з цим заходом швидко, якісно, надійно і акуратно.
Але як вибрати надійну компанію з організації переїздів і які послуги входять в загальну вартість замовлення?
Перш за все, представник компанії повинен виїхати на об’єкт і швидко і якісно скласти план перевезення офісу.
Офісний переїзд у Львові має ряд особливостей, які з легкістю вирішуються при зверненні в надійну транспортну компанію:
- Досвідчені працівники допоможуть вам правильно упакувати різного роду папери, архіви та інші документи, які в більшості своїй є важливими і цінними. Правильна упаковка допоможе уберегти документацію від можливої під час переїзду втрати або пошкодження;
- Особливу увагу при переїзді варто приділити техніці і офісним меблям, які, без сумніву, ще стануть в нагоді для роботи. Професійні вантажники акуратно і відповідально упакують і здійснять навантаження-вивантаження такої;
- Офісний переїзд у Львові потрібно робити швидко, так як в більшості випадків на цей час компанія перестає працювати, а отже несе різного роду збитки. Хороша транспортна компанія зробить офісний переїзд в мінімальні терміни, якщо ваша організація нечисленна, то переїзд можна зробити протягом доби;
- Поважаюча себе транспортна компанія надасть вам дослідну бригаду вантажників, яка просто незамінна при офісних переїздах. Транспортування сейфів і металевих шаф, які є практично в кожному офісі, краще довірити професіоналам. І сили заощадите, і часу піде набагато менше;
- Речі кожного співробітника вашої компанії повинні бути упаковані окремо. Крім того коробки з речами повинні мати докладні підписи про їх власників: прізвище, ім’я, посада, відділ і т.д. Це необхідно для того, щоб після переїзду речі швидко знайшли свого власника, а отже ваша організація могла якомога швидше освоїтися на новому місці і почати працювати. Менеджери гарної транспортної компанії за кілька днів до здійснення переїзду подбають про те, щоб забезпечити ваших співробітників коробками для упаковки особистих речей.
При цьому важливо розуміти, що перевезення меблів та офісної техніки навіть силами досвідченого перевізника зменшить ризики псування або втрати майна, але не забезпечує 100% гарантії «безболісного» переселення. Навіть незначний удар системного блоку може призвести до втрати важливої інформації. Тому постарайтеся зустріти сюрпризи офісного переїзду у Львові у всеозброєнні: попросіть співробітників скопіювати на знімні карти пам’яті важливі файли, а цінні документи або сертифікати перевезіть особисто. Не зайвим буде підписати все коробки, щоб розбирання речей на новому місці сталася максимально швидко і без зайвих труднощів. Завдяки таким простим методам ви зможете звести ризики до мінімуму і зробити офісний переїзд в найкоротші терміни.
Про красиву упаковку
Професіонали послуг мувингу для кожної речі використовують свою тару: повітряно-бульбашкову плівку, що має різну ступінь щільності; стрейч-плівку для упаковки підготовлених для переїзду — меблів, оргтехніки; різного розміру короба і коробки, а також масу іншого спеціального приладдя.
Досвідчені фахівці вважають, що офіс середнього розміру на нове місце можна перемістити протягом вихідних днів. В цілому ж, фахівцями з мувінгових компаній за день транспортується не більше п’ятдесяти робочих місць. Втім, працюючи в авральному режимі і принісши в жертву деякі якісні показники, весь офісний переїзд можна укласти і в більш стислі терміни (у відповідних випадках замовнику).
Послуги вантажників при офісному переїзді
Послуги вантажників при переїзді офісу у Львові також включаються в загальний перелік послуг. Професійні вантажники дбайливо упакують всі офісні меблі, а також технічні засоби, перенесуть і занурять її в вантажне таксі. Для переміщення особливо важких і масивних предметів, наприклад, сейфа керівника компанії, може бути використано спеціальне такелажне обладнання.
Після того як офіс буде повністю звільнений від меблів і обладнання, вантажники приберуть приміщення від усього сміття, поява якого неминуча при проведенні переїзду. На новому місці, відповідно до Ваших побажань, вантажники занесуть всі меблі в необхідні приміщення і ретельно розставлять її по місцях.
Збереження і неушкодженість всього майна не повинна Вас турбувати, тому що в мувінгових компаніях, як правило, працюють висококваліфіковані співробітники, які здатні виконати всі роботи по переїзду офісу ефективно і обережно. Деякі компанії також пропонують застрахувати вантаж, що перевозиться. Крім того, користуючись послугами надійної мувінгової компанії, Ви можете бути впевнені в тому, що Ваш офісний переїзд буде виконаний точно в термін.
Як бачите, при переїзді офісу за допомогою мувінгової компанії Ви отримуєте не тільки послуги вантажників і транспорт для перевезення, а й цілий комплекс супутніх і таких необхідних послуг.
Послідовність операцій наших співробітників транспортної компанії.
- Приїзд наших співробітників за вказаною вами адресою зі заздалегідь затвердженою вантажною машиною або машинами.
- Підписання договору про послуги, що надаються про збереження ваших речей.
- Упаковка цінних і тендітних предметів (меблі, дзеркала, техніка, рослини і т.д.)
- Розбирання і упаковка меблів.
- Акуратне навантаження в вантажні автомобілі всіх офісних предметів.
- Перевезення вантажу в одну або кілька ходок.
- Розвантаження, розпакування та збирання меблів.
- Розпакування і монтаж обладнання в нових місцях.
- Видалення відходів, використаних пакувальних матеріалів.
- Прийом і оплата послуги «Офісний переїзд».
Всі перераховані вище пункти, що стосуються переїзду офісу, професійні мувінгові компанії виконують в обов’язковому порядку, але кожен замовник може висунути свої вимоги і побажання, які повинні бути враховані компанією-перевізником.
Знаючи особливості офісного переїзду у Львові, Ви зможете, за допомогою транспортної компанії або без, організувати і провести переїзд будь якої за численністю компанії: хоч з 10 чоловік, хоч з 1000.
Компанія «vp.lviv.ua» надає всі види вантажоперевезень у Львові і області з гарантією якості збереження вантажів. З нами ви можете отримати високу якість обслуговування, ефективності та доступності на переїзд вашого офісу.